zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
doorsturen
 

\'Singles geven positieve impuls aan economie\'

Singles die regelmatig op date gaan, geven de Europese economie een aanzienlijke impuls. Zij geven het meeste uit aan cafés, restaurants en entertainment (zoals theater en bioscoop), zo blijkt uit onderzoek van Lexa.nl, uitgevoerd door TNS. Gemiddeld spenderen singles in Nederland hier jaarlijks 224 euro per persoon aan. De economische crisis heeft slechts gedeeltelijk invloed op het dategedrag.
 
Vertel een vriend over bovenstaande artikel.
 
Naam ontvanger:
E-mailadres ontvanger:
 
Uw naam:
Uw e-mailadres:
 
Bericht/Opmerking:
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast.
Human Design op de werkvloer voor teameffectiviteit en bedrijfsgroei
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10