zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
doorsturen
 

Acht tips om de agenda van uw vergadering samen te stellen

Uit overleg rond een Adwordscampagne kwam naar voren dat de zoekzin 'agenda vergadering maken' veel gebruikt wordt. Voor de campagne vond Carla van den Bos van Vergaderen doe je zo! het niet geschikt. Maar wel om weer een artikel over te schrijven. Hieronder geeft ze acht tips om de agenda op een effectieve manier op te stellen.
 
Vertel een vriend over bovenstaande artikel.
 
Naam ontvanger:
E-mailadres ontvanger:
 
Uw naam:
Uw e-mailadres:
 
Bericht/Opmerking:
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast.
Human Design op de werkvloer voor teameffectiviteit en bedrijfsgroei
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10