zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
doorsturen
 

Joris Merks (Google) DM Man van het jaar 2012

Tijdens de uitreiking van de DM Awards is Joris Merks van Google gekozen tot DM Man van het jaar 2012. De vakjury is vooral onder de indruk van de resultaten die Merks boekte met de ontwikkeling en introductie van de Consumer Barometer. Met dit marketinginstrument kan een beter fundament worden gelegd onder campagnes en kan de effectiviteit ervan worden vergroot. Merks heeft hiermee een belangrijke bijdrage geleverd aan het vak.
 
Vertel een vriend over bovenstaande artikel.
 
Naam ontvanger:
E-mailadres ontvanger:
 
Uw naam:
Uw e-mailadres:
 
Bericht/Opmerking:
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast.
Human Design op de werkvloer voor teameffectiviteit en bedrijfsgroei
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10