zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
doorsturen
 

Nederlandse verzekeraars kunnen hun klanten niet bijbenen

Wakker geschud hebben de meeste Nederlandse verzekeraars dit jaar op Social Media-platforms hun kansen gegrepen om dichterbij hun klanten te komen. Maar tegelijkertijd zijn die klanten massaal meer naar mobiel overgegaan en daar zijn de verzekeraars (nog) niet. Ze kunnen de ontwikkelingen van Social Media, en dus hun klanten, niet bijbenen.
 
Vertel een vriend over bovenstaande artikel.
 
Naam ontvanger:
E-mailadres ontvanger:
 
Uw naam:
Uw e-mailadres:
 
Bericht/Opmerking:
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast.
Human Design op de werkvloer voor teameffectiviteit en bedrijfsgroei
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10