zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
doorsturen
 

Sociale media versterken positie klantcontactcenters

Er speelt zich een revolutie af in de wereld van klantcontactcenters (KCC’s). Consumenten zijn mobieler en sociale media zijn populairder dan ooit. Steeds meer consumenten ontdekken de kracht van Twitter, Facebook en YouTube. Hierdoor wensen ze een andere manier van contact met organisaties. Bedrijven op hun beurt maken op verzoek van klanten haast met het leveren van extra servicekanalen.
 
Vertel een vriend over bovenstaande artikel.
 
Naam ontvanger:
E-mailadres ontvanger:
 
Uw naam:
Uw e-mailadres:
 
Bericht/Opmerking:
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast.
Human Design op de werkvloer voor teameffectiviteit en bedrijfsgroei
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10