zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
doorsturen
 

Politie, Deloitte, Sogeti en Albert Heijn meest actieve werkgevers op social media

Social media zoals Facebook, Twitter, LinkedIn en Youtube spelen een steeds belangrijkere rol voor bedrijven om te communiceren met de arbeidsmarkt. Met de Social Recruitment Monitor kunnen, na Engelse en wereldwijd wervende organisaties, nu ook Nederlandse werkgevers zelf zien hoe zij het op social media doen ten opzichte van hun concurrenten op de arbeidsmarkt.
 
Vertel een vriend over bovenstaande artikel.
 
Naam ontvanger:
E-mailadres ontvanger:
 
Uw naam:
Uw e-mailadres:
 
Bericht/Opmerking:
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast.
Human Design op de werkvloer voor teameffectiviteit en bedrijfsgroei
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10