zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
doorsturen
 

iPad wordt steeds functioneler gebruikt

De iPad heeft duidelijk zijn vaste plek in het huishouden gevonden. Een kwart heeft er inmiddels zelfs twee en het gebruik wordt steeds functioneler: o.a. voor nieuws, mail, agenda, shoppen, informatie, bankieren. Als tweede scherm is de iPad ook gewild – maar ook dan voor extra informatie en niet om aan het tv-programma mee te doen. En ook reclamespots zetten aan tot iPad-gebruik. Dat blijkt uit het jaarlijkse iPad-onderzoek van Sanoma Media.
 
Vertel een vriend over bovenstaande artikel.
 
Naam ontvanger:
E-mailadres ontvanger:
 
Uw naam:
Uw e-mailadres:
 
Bericht/Opmerking:
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast.
Human Design op de werkvloer voor teameffectiviteit en bedrijfsgroei
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10