zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
doorsturen
 

Contactcenter-medewerker gaat met plezier naar werk

Werken in een contactcenter overtreft in de praktijk vaak de verwachtingen, blijkt uit recent onderzoek in opdracht van Randstad Callflex. Een grote meerderheid (78 procent) van de ondervraagde contactcenter-medewerkers haalt voldoening uit het werk en 90 procent geeft aan met plezier te werken. Dit in tegenstelling tot het, toch vaak negatieve, oordeel dat veel mensen hebben over werken in een contactcenter.
 
Vertel een vriend over bovenstaande artikel.
 
Naam ontvanger:
E-mailadres ontvanger:
 
Uw naam:
Uw e-mailadres:
 
Bericht/Opmerking:
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast.
Human Design op de werkvloer voor teameffectiviteit en bedrijfsgroei
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10