zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
doorsturen
 

Klantenservice nog niet klaar voor mobiel en social media

Als het gaat om de inzet van mobiele communicatie en social media lopen organisaties nog veel kansen mis. Slechts drie procent van de organisaties zet deze kanalen in voor klantenservice. Genesys publiceerde het rapport ‘Getting closer to the customer’ naar aanleiding van een onderzoek naar nieuwe klantcommunicatiekanalen.
 
Vertel een vriend over bovenstaande artikel.
 
Naam ontvanger:
E-mailadres ontvanger:
 
Uw naam:
Uw e-mailadres:
 
Bericht/Opmerking:
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast.
Human Design op de werkvloer voor teameffectiviteit en bedrijfsgroei
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10