zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
doorsturen
 

Wie wordt het Klantvriendelijkste Bedrijf van Nederland 2012?

Ook in 2012 heeft MarketResponse onderzoek gedaan naar het Klantvriendelijkste Bedrijf van Nederland. Sinds de eerste verkiezing in 2007 staat klantvriendelijkheid steeds hoger in het vaandel. Dat blijkt ook wel uit de resultaten van het onderzoek: de bedrijven uit de top tien scoren allemaal een ruime acht. De scores liggen ook érg dicht bij elkaar.
 
Vertel een vriend over bovenstaande artikel.
 
Naam ontvanger:
E-mailadres ontvanger:
 
Uw naam:
Uw e-mailadres:
 
Bericht/Opmerking:
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast.
Human Design op de werkvloer voor teameffectiviteit en bedrijfsgroei
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10