zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
doorsturen
 

Consumentenautoriteit: problemen sneller signaleren en oplossen

De aanpak van de Consumentenautoriteit was het afgelopen halfjaar vooral gericht op het signaleren en aanpakken van consumentenproblemen in een vroegtijdig stadium. Hiermee kan verdere schade voor consumenten worden voorkomen. Bernadette van Buchem, directeur Consumentenautoriteit: “Een goed voorbeeld van deze aanpak zijn de snelle interventies. Grote veroorzakers van consumentenklachten dwingen wij de bron van de klachten weg te nemen en hun gedrag meteen aan te passen.”
 
Vertel een vriend over bovenstaande artikel.
 
Naam ontvanger:
E-mailadres ontvanger:
 
Uw naam:
Uw e-mailadres:
 
Bericht/Opmerking:
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast.
Human Design op de werkvloer voor teameffectiviteit en bedrijfsgroei
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10