zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
doorsturen
 

Communicatiemanager is vooral reputatie- en crisismanager

Maar liefst twee derde van de communicatiemanagers stelt dat het verbeteren van de bedrijfsreputatie hun hoogste prioriteit is. Daarnaast moeten communicatiemanagers of chief communications officers (CCO's) vooral goed zijn in crisismanagement. Dat blijkt uit de jaarlijkse enquête ‘The Rising CCO IV’, uitgevoerd door Spencer Stuart en Weber Shandwick, zo ontdekte 6Minutes.be.
 
Vertel een vriend over bovenstaande artikel.
 
Naam ontvanger:
E-mailadres ontvanger:
 
Uw naam:
Uw e-mailadres:
 
Bericht/Opmerking:
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast.
Human Design op de werkvloer voor teameffectiviteit en bedrijfsgroei
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10