zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
doorsturen
 

Consument wil betere service; banken en verzekeraars goedkopere

Onderzoek van Aspect onder Britse consumenten en onder contact center beslissers wijst op een discrepantie tussen de wensen van de consument als het om financiële dienstverlening gaat en de manier waarop financiële dienstverleners het klantcontact willen uitvoeren. Beter versus goedkoper, dat is het verschil.
 
Vertel een vriend over bovenstaande artikel.
 
Naam ontvanger:
E-mailadres ontvanger:
 
Uw naam:
Uw e-mailadres:
 
Bericht/Opmerking:
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast.
Human Design op de werkvloer voor teameffectiviteit en bedrijfsgroei
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10