zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
doorsturen
 

Belevenisorganisatie bevorderlijk voor economie en werkgelegenheid

Te veel managers en politici vertrouwen nog altijd op het produceren van goederen en het verlenen van diensten. Zo staan ze de ontwikkeling van gezonde 'belevenisondernemingen' -én daarmee ook een sterkere economie- in de weg. Dat concluderen marketinggoeroes Joe Pine en James Gilmore in de nieuwe herziening van hun boek 'De beleveniseconomie'.
 
Vertel een vriend over bovenstaande artikel.
 
Naam ontvanger:
E-mailadres ontvanger:
 
Uw naam:
Uw e-mailadres:
 
Bericht/Opmerking:
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast.
Human Design op de werkvloer voor teameffectiviteit en bedrijfsgroei
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10