zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
doorsturen
 

Shared Service Centers missen inzicht in performance

Uit een onderzoek door Finext Improvement onder ruim 30 Financial Shared Service Centers (FSSC’s) blijkt dat managers van FSSC’s veel ruimte voor verbetering zien, maar tegelijk te weinig meten om de juiste verbeteringen te kunnen realiseren. Grootste verbeteringen zijn te halen uit procesoptimalisatie, meer nog dan uit de inzet van hoger opgeleide medewerkers of slimmere inzet van IT.
 
Vertel een vriend over bovenstaande artikel.
 
Naam ontvanger:
E-mailadres ontvanger:
 
Uw naam:
Uw e-mailadres:
 
Bericht/Opmerking:
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast.
Human Design op de werkvloer voor teameffectiviteit en bedrijfsgroei
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10