zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
doorsturen
 

Reclame op smartphone werkt

Reclame op smartphones heeft impact. Negen van de tien smartphonebezitters zien de reclame. Meer dan de helft herkent het reclamemerk spontaan. Dat blijkt uit een onderzoek van Sanoma Media naar de beleving van reclame op de smartphone. Mobiel adverteren kan dus veel impact genereren en goed ingezet staat het een positieve media- en nieuwsbeleving niet in de weg.
 
Vertel een vriend over bovenstaande artikel.
 
Naam ontvanger:
E-mailadres ontvanger:
 
Uw naam:
Uw e-mailadres:
 
Bericht/Opmerking:
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast.
Human Design op de werkvloer voor teameffectiviteit en bedrijfsgroei
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10