zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
doorsturen
 

Behandel uw sollicitant als belangrijke klant

Veel bedrijven blijven bij hun werving en selectie cruciale fouten maken die hun imago als werkgever ernstig kunnen schaden. Dat zegt het Britse Talent Q tenminste op Express.be. Vaak laten ze sollicitanten een hele reeks testen ondergaan om hun vaardigheden en persoonlijkheid te leren kennen maar doen ze er niets aan om zelf een goede indruk te maken.
 
Vertel een vriend over bovenstaande artikel.
 
Naam ontvanger:
E-mailadres ontvanger:
 
Uw naam:
Uw e-mailadres:
 
Bericht/Opmerking:
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast.
Human Design op de werkvloer voor teameffectiviteit en bedrijfsgroei
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10