zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
doorsturen
 

Roy Scheerder (KLM) DM Man van het jaar 2011

Tijdens de uitreiking van de DM Awards is Roy Scheerder van KLM Royal Dutch Airlines gekozen tot DM van het jaar 2011. De vakjury is onder de indruk van de resultaten die Scheerder boekte met het opzetten van een nieuw customer care proces waarbij snellere responstijden en meer omzet zijn gerealiseerd.
 
Vertel een vriend over bovenstaande artikel.
 
Naam ontvanger:
E-mailadres ontvanger:
 
Uw naam:
Uw e-mailadres:
 
Bericht/Opmerking:
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast.
Human Design op de werkvloer voor teameffectiviteit en bedrijfsgroei
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10