zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
doorsturen
 

Bezuinigen is steeds vaker een goed voornemen

Maar liefst 85 procent van de Nederlandse consumenten heeft een goed voornemen voor 2012, waarmee het maken van goede voornemens populairder is dan in 2011 (77 procent). Afvallen blijkt net als in 2011 voor de meeste mensen het belangrijkste goede voornemen (23 procent). Bezuinigen wint echter het meeste terrein ten opzichte van 2011 (zestien procent).
 
Vertel een vriend over bovenstaande artikel.
 
Naam ontvanger:
E-mailadres ontvanger:
 
Uw naam:
Uw e-mailadres:
 
Bericht/Opmerking:
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast.
Human Design op de werkvloer voor teameffectiviteit en bedrijfsgroei
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10