zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
doorsturen
 

Organisaties omarmen Operational Excellence

Uit recent onderzoek blijkt dat Operational Excellence voor maar liefst 65 procent van de organisaties het komende jaar belangrijk wordt. Het behalen van hogere klanttevredenheid, lagere kosten en hogere leverbetrouwbaarheid zijn daarbij de voornaamste doelstellingen. Hierbij wordt de mens genoemd als belangrijkste bron van verbeterpotentieel.
 
Vertel een vriend over bovenstaande artikel.
 
Naam ontvanger:
E-mailadres ontvanger:
 
Uw naam:
Uw e-mailadres:
 
Bericht/Opmerking:
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast.
Human Design op de werkvloer voor teameffectiviteit en bedrijfsgroei
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10