zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
doorsturen
 

Consumentenuitgaven blijven groeien, alleen minder hard

 Het groeipercentage van de consumentenuitgaven is over het derde kwartaal (Q3) van 2011 afgenomen tot 0,5 procent op jaarbasis. Het groeipercentage over het tweede kwartaal lag nog aanzienlijk hoger (2,1 procent). Q3 laat dan ook het laagste groeipercentage zien van het jaar tot heden. Daarmee is het tevens het laagste groeicijfer sinds Q4 2010.
 
Vertel een vriend over bovenstaande artikel.
 
Naam ontvanger:
E-mailadres ontvanger:
 
Uw naam:
Uw e-mailadres:
 
Bericht/Opmerking:
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast.
Human Design op de werkvloer voor teameffectiviteit en bedrijfsgroei
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10