zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
doorsturen
 

Online Nederlander alleen goed te benaderen tijdens het shoppen

Nederlandse marketeers die nu hun online strategie voor 2012 aan het formuleren zijn, moeten zich focussen op het path to purchase van de consument. Op die manier zullen ze (potentiële) klanten gemakkelijker binden aan hun merk en kunnen ze invloed uitoefenen op het aanschafproces. Owned en earned media hebben allebei een belangrijke rol in dit proces. Maar val Nederland in de social media niet te veel lastig op momenten dat ze hier niet mee bezig zijn.
 
Vertel een vriend over bovenstaande artikel.
 
Naam ontvanger:
E-mailadres ontvanger:
 
Uw naam:
Uw e-mailadres:
 
Bericht/Opmerking:
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast.
Human Design op de werkvloer voor teameffectiviteit en bedrijfsgroei
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10