zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
doorsturen
 

\'Nederlanders massaal op koopjesjacht onder werktijd\'

Onderzoek van mydealpage.nl onthult dat Nederlanders massaal onder werktijd speuren naar aanbiedingen op ‘daily deal sites’ zoals Groupon, LivingSocial en Groupdeal. Maar liefst 82 procent van de koopjesjagers bekijkt de aanbiedingensites op doordeweekse dagen tussen negen en vijf. Met name donderdag blijkt een populaire dag om op zoek te gaan naar een leuke deal.
 
Vertel een vriend over bovenstaande artikel.
 
Naam ontvanger:
E-mailadres ontvanger:
 
Uw naam:
Uw e-mailadres:
 
Bericht/Opmerking:
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast.
Human Design op de werkvloer voor teameffectiviteit en bedrijfsgroei
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10