zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
doorsturen
 

Eurocrisis baart consument meer zorgen dan kredietcrisis

De eurocrisis baart Nederlandse consumenten meer zorgen dan de kredietcrisis van 2008/2009, toen de beurzen hard onderuit gingen na het faillissement van Lehman Brothers. Het aandeel consumenten dat de eigen economische toekomst somber inziet steeg van 61 naar 76 procent. Vooral het pensioen, de waarde van de eigen woning en het spaargeld staan volgens consumenten onder druk. Over verzekeringen maken consumenten zich relatief minder zorgen.
 
Vertel een vriend over bovenstaande artikel.
 
Naam ontvanger:
E-mailadres ontvanger:
 
Uw naam:
Uw e-mailadres:
 
Bericht/Opmerking:
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast.
Human Design op de werkvloer voor teameffectiviteit en bedrijfsgroei
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10