zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
doorsturen
 

Budget, draagvlak en positionering struikelblokken voor employer branding

Volgens employer brand professionals is budget het grootste struikelblok voor het werken aan het employer brand, gevolgd door draagvlak bij het management en het bepalen van de unieke en onderscheidende positie. Dit blijkt uit het onderzoek naar Het Nieuwe Employer Brand, een initiatief van Metro Holland, NRC Carrière, de Persgroep Banen, Intelligence Group en Nr29.
 
Vertel een vriend over bovenstaande artikel.
 
Naam ontvanger:
E-mailadres ontvanger:
 
Uw naam:
Uw e-mailadres:
 
Bericht/Opmerking:
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast.
Human Design op de werkvloer voor teameffectiviteit en bedrijfsgroei
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10