zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
doorsturen
 

Zorg Nederlander om euro groeit

De stabiliteit van de euro is voor de consument niet meer een ‘ver van mijn bedshow’. Terwijl vorig jaar 29,3 procent van de Nederlandse consumenten zich hierover ongerust maakte, is deze zorg nu bij meer dan de helft van de Nederlanders voelbaar (54 procent). Consumenten uit andere Europese landen delen deze zorg.
 
Vertel een vriend over bovenstaande artikel.
 
Naam ontvanger:
E-mailadres ontvanger:
 
Uw naam:
Uw e-mailadres:
 
Bericht/Opmerking:
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast.
Human Design op de werkvloer voor teameffectiviteit en bedrijfsgroei
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10