zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
doorsturen
 

Marcom-professionals kiezen massaal voor multinationals

De top tien van favoriete werkgevers bestaat zowel voor de marketing- als de communicatieprofessional bijna volledig uit multinationals. In de eerste helft van deze ranking hebben beide professionals veel dezelfde favoriete werkgevers genoemd. Daarna worden de verschillen tussen de marketing- en communicatieprofessionals zichtbaar, deze zijn te herleiden tot de voorkeur voor profit en non-profit organisaties.
 
Vertel een vriend over bovenstaande artikel.
 
Naam ontvanger:
E-mailadres ontvanger:
 
Uw naam:
Uw e-mailadres:
 
Bericht/Opmerking:
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast.
Human Design op de werkvloer voor teameffectiviteit en bedrijfsgroei
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10