zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
doorsturen
 

Delen van productinformatie online is ‘tweede natuur’ geworden

Het internet is zo ingebed in ons aankoopgedrag dat ruim 40 procent van de consumenten alleen nog maar een product of merk aanschaft als er online informatie over te vinden is. Wanneer het gaat om de aanschaf van grote items als auto's, tv's, computers en mobiele apparaten neemt dit percentage toe tot meer dan de helft . Daarnaast zien consumenten het online delen van productinformatie als een gewoonte; het is zelfs een ‘tweede natuur’ geworden.

 
Vertel een vriend over bovenstaande artikel.
 
Naam ontvanger:
E-mailadres ontvanger:
 
Uw naam:
Uw e-mailadres:
 
Bericht/Opmerking:
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast.
Human Design op de werkvloer voor teameffectiviteit en bedrijfsgroei
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10