zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
doorsturen
 

Onderzoek: het vergeten aspect bij het ziekteverzuim

Bij uitval van een medewerker moeten er door de leidinggevende een aantal dingen geregeld worden. Sommige zaken, zoals contact over de ernst en de mogelijke duur van het verzuim, opvang van workload moeten acuut geregeld worden, om het productieproces of de dienstverlening gaande te houden. Andere zaken zoals begeleiding en poortwachter kunnen later geregeld worden.
 
Vertel een vriend over bovenstaande artikel.
 
Naam ontvanger:
E-mailadres ontvanger:
 
Uw naam:
Uw e-mailadres:
 
Bericht/Opmerking:
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast.
Human Design op de werkvloer voor teameffectiviteit en bedrijfsgroei
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10