zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
doorsturen
 

‘Wie voorop durft te lopen met schoon imago plukt als eerste de vruchten’

“Europese en Amerikaanse consumenten blijken erg gevoelig te zijn voor het imago van een bedrijf, zowel wat betreft duurzaamheid als integriteit. Dat zal op termijn een wereldwijd fenomeen worden, dus bedrijven die hierin voorop durven lopen, zullen daar ook als eerste de vruchten van plukken.”
 
Vertel een vriend over bovenstaande artikel.
 
Naam ontvanger:
E-mailadres ontvanger:
 
Uw naam:
Uw e-mailadres:
 
Bericht/Opmerking:
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast.
Human Design op de werkvloer voor teameffectiviteit en bedrijfsgroei
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10