zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
doorsturen
 

Welke tien bedrijven zijn dit jaar het klantvriendelijkst?

Op dinsdag 27 september aanstaande wordt voor de vijfde keer het klantvriendelijkste bedrijf van Nederland bekend gemaakt. Een lustrum, dus een mooi moment voor een terugblik. Het idee voor de verkiezing is ontstaan in samenwerking met Egbert Jan van Bel, auteur van het boek 'Kloteklanten'. Sindsdien zijn er vier verkiezingen geweest, met verrassende winnaars van divers pluimage.
 
Vertel een vriend over bovenstaande artikel.
 
Naam ontvanger:
E-mailadres ontvanger:
 
Uw naam:
Uw e-mailadres:
 
Bericht/Opmerking:
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast.
Human Design op de werkvloer voor teameffectiviteit en bedrijfsgroei
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10