zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
doorsturen
 

Slecht humeur, slechte prestaties

Heeft u ooit een klantenservice gebeld en het sterke vermoeden gehad dat de medewerker die u aan de lijn kreeg met het verkeerde been uit bed was gestapt? Dat was waarschijnlijk inderdaad het geval. Uit onderzoek van het Fisher College of Business blijkt dat het humeur van klantenservicemedewerkers enorme invloed heeft op de manier waarop ze naar klanten kijken en op hen reageren.
 
Vertel een vriend over bovenstaande artikel.
 
Naam ontvanger:
E-mailadres ontvanger:
 
Uw naam:
Uw e-mailadres:
 
Bericht/Opmerking:
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast.
Human Design op de werkvloer voor teameffectiviteit en bedrijfsgroei
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10