zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
doorsturen
 

Vier tips om goede notulen te maken

Notuleren van een vergadering lijkt eenvoudig: u schrijft op wat er gezegd wordt, maakt er een verslag van en stuurt het rond naar de deelnemers van de vergadering. Voilá! Toch komt er meer bij kijken. Carla van den Bos van Vergaderen doe je zo! geeft tips.
 
Vertel een vriend over bovenstaande artikel.
 
Naam ontvanger:
E-mailadres ontvanger:
 
Uw naam:
Uw e-mailadres:
 
Bericht/Opmerking:
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast.
Human Design op de werkvloer voor teameffectiviteit en bedrijfsgroei
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10