zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
doorsturen
 

Eerlijke, bescheiden medewerker presteert het best (of niet?)

Is klantenfocus belangrijk binnen uw organisatie? Koester dan uw medewerkers die eerlijk en nederig zijn. Zij leveren in dergelijke omstandigheden de beste prestaties, zo ontdekten Amerikaanse onderzoekers. Beter nog dan mensen die nauwgezet of vriendelijk zijn.
 
Vertel een vriend over bovenstaande artikel.
 
Naam ontvanger:
E-mailadres ontvanger:
 
Uw naam:
Uw e-mailadres:
 
Bericht/Opmerking:
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast.
Human Design op de werkvloer voor teameffectiviteit en bedrijfsgroei
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10