zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
doorsturen
 

Nederlanders vinden \'Personal branding\' vies

'De werkende Nederlander moet ogen in zijn rug hebben, handen aan de portemonnee, de kop erbij. Wie niet in de gaten heeft waar de zetstukken staan, heeft straks het nakijken'. Deze conclusie uit de decembereditie van Elsevier geldt zeker voor de Nederlandse professionals. Maar hoe kunnen ze ervoor zorgen dat ze 'opgemerkt' worden op de arbeidsmarkt?
 
Vertel een vriend over bovenstaande artikel.
 
Naam ontvanger:
E-mailadres ontvanger:
 
Uw naam:
Uw e-mailadres:
 
Bericht/Opmerking:
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast.
Human Design op de werkvloer voor teameffectiviteit en bedrijfsgroei
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10