zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
doorsturen
 

Besturing contactcenter blijft uitdaging

Afgelopen dinsdag organiseerde Tele’Train het seminar ‘Contact Center Management in de 21e eeuw’, over uitdagingen bij het besturen en inrichten van een contactcenter. Eén ding werd snel duidelijk: een goede basis is onmisbaar om het contactcenter naar een hoger niveau te tillen en de gewenste klantbeleving te realiseren. Dit klinkt eenvoudig, maar in de praktijk blijkt het hard werken.
 
Vertel een vriend over bovenstaande artikel.
 
Naam ontvanger:
E-mailadres ontvanger:
 
Uw naam:
Uw e-mailadres:
 
Bericht/Opmerking:
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast.
Human Design op de werkvloer voor teameffectiviteit en bedrijfsgroei
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10