zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
doorsturen
 

Vijf tips om uw to-do lijst effectief te managen

Of u hem nu bewaart op uw mobiel, op een briefje of op uw computer, een goede to-do lijst kan uw efficiency flink verhogen. Choosewhat geeft vijf tips voor het beheren en uitvoeren van deze takenlijst. Het is even wennen, maar dankzij een goede organisatie van uw werkdag kunt u aanzienlijk meer bereiken in minder tijd.


 
Vertel een vriend over bovenstaande artikel.
 
Naam ontvanger:
E-mailadres ontvanger:
 
Uw naam:
Uw e-mailadres:
 
Bericht/Opmerking:
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast.
Human Design op de werkvloer voor teameffectiviteit en bedrijfsgroei
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10