zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
doorsturen
 

E-mailmarketing moet echt relevant zijn

De belangrijkste succesfactor bij e-mailmarketing is dat het bericht relevant is voor de ontvanger. Dat weten de verzenders van e-mailmarketing en ze doen daarom hun best om de schijn te wekken dat de inhoud relevant is. Consumenten hebben dat truukje echter door en melden zich prompt af voor de nieuwsbrief.
 
Vertel een vriend over bovenstaande artikel.
 
Naam ontvanger:
E-mailadres ontvanger:
 
Uw naam:
Uw e-mailadres:
 
Bericht/Opmerking:
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast.
Human Design op de werkvloer voor teameffectiviteit en bedrijfsgroei
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10