zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
doorsturen
 

Nederland noemt zich prijsbewust, maar is dit niet

Uit recent onderzoek naar prijsbewust Nederland komen tegenstrijdigheden naar voren. Nederlanders geven aan dat ze naar voordelige prijzen zoeken op het gebied van televisies, laptops, dvd-spelers en magnetrons. Aan de andere kant blijkt dat ze niet of nauwelijks prijzen vergelijken bij andere producten.
 
Vertel een vriend over bovenstaande artikel.
 
Naam ontvanger:
E-mailadres ontvanger:
 
Uw naam:
Uw e-mailadres:
 
Bericht/Opmerking:
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast.
Human Design op de werkvloer voor teameffectiviteit en bedrijfsgroei
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10