zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
doorsturen
 

Drie stelling omtrent contact centers en sociale media

Vorige week organiseerde de Belgische Federatie van Contact Centers een congres met als thema ‘Look who is talking’. Mic Adam van Vanguard Leadership  was daarbij om deel te nemen aan een panel gesprek over sociale media en tot zijn grote verwondering lijkt dit thema heel veel angst en verwarring op te roepen. Er kwamen drie stellingen aan bod.
 
Vertel een vriend over bovenstaande artikel.
 
Naam ontvanger:
E-mailadres ontvanger:
 
Uw naam:
Uw e-mailadres:
 
Bericht/Opmerking:
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast.
Human Design op de werkvloer voor teameffectiviteit en bedrijfsgroei
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10