zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
doorsturen
 

Fiat Punto

Het autoproducerende leven gaat niet altijd over rozen. Dat blijkt eens te meer bij Fiat, dat tussen 2009 en 2012 zijn verkopen met maar liefst een derde zag slinken. De fabrikant ziet zich daarom genoodzaakt afscheid te nemen van de Fiat Punto en om maar liefst 9 miljard euro in nieuwe modellen te investeren.
 
Vertel een vriend over bovenstaande artikel.
 
Naam ontvanger:
E-mailadres ontvanger:
 
Uw naam:
Uw e-mailadres:
 
Bericht/Opmerking:
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast.
Human Design op de werkvloer voor teameffectiviteit en bedrijfsgroei
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10