zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
direct_reageren
 

Zeven tips voor het omgaan met klagende medewerkers

 

REAGEREN

Reageren op de reactie: "Wat Schilder zegt, klagen is prima zolang je maar de intentie hebt om dingen te veranderen of verbet..."
 
Hiermee stuurt u rechtstreeks een e-mail naar Alu Stevens. Deze reactie wordt niet op Managersonline.nl geplaatst.
 
Naam
Emailadres
URL: (niet verplicht) http://
Reactie/opmerking
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast.
Human Design op de werkvloer voor teameffectiviteit en bedrijfsgroei
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10