zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
direct_reageren
 

Twee derde consumenten blijft trouw aan dienstverlener

 

REAGEREN

Reageren op de reactie: "Bedrijven hebben dus de grenzen opgezocht van hoe onpersoonlijk en efficiënt zij klantenservice kunn..."
 
Hiermee stuurt u rechtstreeks een e-mail naar Arno. Deze reactie wordt niet op Managersonline.nl geplaatst.
 
Naam
Emailadres
URL: (niet verplicht) http://
Reactie/opmerking
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast.
Human Design op de werkvloer voor teameffectiviteit en bedrijfsgroei
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10