Reactie: Ik heb het artikel ‘Nationale B2B Leadgeneratie Benchmark 2018’ ook gelezen.
De uitkomst ''De benodige social media kennis is inmiddels aanwezig op sales en marketing...'' wil ik echter er uit halen omdat ik dit totaal niet herken.
Keer op keer merk ik dat bij de commerciële directeuren of sales directors die ik spreek. Ik plaatste daarom op LinkedIn (toch HET platform voor B2B) deze post:
https://www.linkedin.com/feed/update/urn:li:activity:6366604250272931840/
Benieuwd naar overige reacties.
Reactie: Interessante gedachtengang Bernie. Of is het een kopie van 01-05-2017??
Wat ik lees is : Ik wil zelf niet op mijn bek gaan....dus kies ik de veilige optie....
Dat zegt alles over jou en helemaal niks over iemand die een burnout heeft gehad.
Laten we gewoon zeggen waar het echt om gaat: geld.
Ziek zijn kost geld en dat wil men niet.
Wat jammer blijft is dat je tijdens een gesprek ook kunt kijken wat iemand nou daadwerkelijk heeft geleerd van zijn/ haar burnout. Om dat vervolgens mee te kunnen nemen in je evt beleid.
Ik zou jou dus geen nieuw contract aanbieden.
Te kortzichtig helaas ,je laat belangrijke groeikansen voor een gezonde bedrijfsvoering onbenut.
Zonder goede werknemers en een gezond klimaat heb jij gewoon geen bedrijf
Reactie: Gelukkig zijn steeds meer organisaties zich dit bewust en stellen een Vertrouwenspersoon aan.
Die houdt zich niet alleen met Pesten bezig, maar ook met andere ongewenste omgangsvormen.
Reactie: Pesten/conflicten op het werk bepalen de werksfeer, productiviteit en flink wat ziekteverzuim. Daarom is er sinds kort een ander idee geboren, die van de conflictloods: een eigen medewerker als aanspreekpunt.