zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
reacties
 

De drie grootste uitdagingen in de transportsector en hoe u ze kunt aanpakken

Spill Control Rental   |    |  23 augustus 2018
Reactie: Helder stuk over de verduurzaming in de transportsector. Ook wij proberen een rol te spelen in de verduurzaming van de transportsector door zoveel mogelijk milieuschade te voorkomen (olie lekkages, chemisch afval, gevaarlijke stoffen etc). Mede door strengere regels vanuit de overheid zien we duidelijke verbeteringen in de verduurzaming van de transportsector.
 

Steeds meer vraag naar ethical hackers

iiro   |    |  22 augustus 2018
Reactie: ethische hackers nemen veel risico's, want zelfs als het ethisch is, is het onwettig
 

Nederlanders verlaten online winkelwagen door te hoge verzendkosten

Jørn   |    |  22 augustus 2018
Reactie: Heb voor mijn shop de verzendkosten die ik in rekening breng onlangs verlaagd om te onderscheiden van de concurrenten. Merkte het meteen in een toename van mijn bestellingen.

De auteur van het artikel heeft gelijk. Consumenten vergelijken wel degelijk de verzendkosten.
 

Zoveel verdient Ferrari op elke verkochte auto

Nima Allameh Zadeh   |    |  22 augustus 2018
Reactie: Opmerkelijkste in dit artikel vind ik toch wel dat Bentley 17.000 moet toeleggen op hun auto's. Hoe ga je dat blijven volhouden?
 

Solliciteren? Vertel uw persoonlijke verhaal

Mike   |    |  22 augustus 2018
Reactie: Je zelf verkopen en tijdens een gesprek met een werkgever of recruiter er uit springen is moeilijk omdat veel mensen te bescheiden zijn. Wij zien dat vaak tijdens de trainingen die wij geven.

Na een aantal keer oefenen zien wij dat dit al snel verbeterd en zien wij de mensen ''groeien''.

Zoals Bonque al aangeeft zijn de tips in dit artikel zeker praktisch.
 

Telecomproviders moeten klantbeleving verbeteren

SmS TechManager   |    |  22 augustus 2018
Reactie: Klanten kunnen ook gebruik maken van voip-diensten.
 

Waarom vinden medewerkers mij kort door de bocht?

Michel   |    |  17 augustus 2018
Reactie: Je zegt het zelf al 'ik geef veel toe, laat veel ruimte' en dan is het genoeg. De oplossing is van een geweldige eenvoud: meteen duidelijk aangeven waar je grenzen liggen en niet de zaken op z'n beloop laten om vervolgens veel te drastisch in te grijpen. Dat stuit inderdaad op veel onbegrip.
 

Zoveel verdient Ferrari op elke verkochte auto

Marinus Nutma   |    |  15 augustus 2018
Reactie: Ferrari is gewoon een klasse merk waar de consument graag een centje extra voor betaald.

Zelf heb ik ook een Ferrari en nooit problemen of stilgestaan langs de weg.
 

Haastige spoed is ook in de verkoop zelden goed

Michel   |    |  14 augustus 2018
Reactie: Hoi Guido,
Prima idee!
 

Haastige spoed is ook in de verkoop zelden goed

Guido Thys   |    |  14 augustus 2018
Reactie: Michel,
overschot van gelijk!
Misschien een aardige toevoeging: voor je het nummer van je prospect intikt, je geplande opening voor jezelf opzeggen en je afvragen ''zou ik aan iemand die me zo belt, 2 minuten van mijn leven geven?''
En enkel verdergaan wanneer het antwoord een enthousiast ''ja!'' is...
 

40 procent werknemers ervaart grote afstand tot baas

F1Tim   |    |  13 augustus 2018
Reactie: Ik hou ook bewust afstand van mijn leidinggevende. Het is al erg genoeg dat ik ermee in hetzelfde bureau zit. Als hij iets persoonlijk vraagt, geef ik enkel een samenvatting en kom ik er later niet op terug. De beste man kan mij immers als een pop aan een koordje sturen, dus vriendschap zie ik niet zitten.
 

Hoe je je kunt vertillen aan je coachende rol

Marco   |    |  9 augustus 2018
Reactie: Dank voor je uitgebreide samenvatting van het boek van Martijn! Wat me opvalt is dat de termen als sabotage en vijanddenken en polarisatie van groepsdenken naar voren komen.

Iedereen die benieuwd is naar wat de wijsheid van de minderheid in zijn team aan waarde in kan brengen, zou aanvullend op dit boek van Martijn ook het boek over Deep Democracy moeten lezen. Jitske Kramer schreef het.
 

Werkgevers worstelen met gespannen arbeidsmarkt

Nicol Heijmans   |    |  7 augustus 2018
Reactie: Hoe dan wel de juiste werknemers in je bedrijf krijgen én behouden, zodat ze gemotiveerd en gedreven blijven? Want als HR-professional wil je uiteraard de juiste M/V op de juiste plaats. En wil je leidinggevenden concreet adviseren hoe ze het best met elke medewerker omgaan om op een fijne manier resultaten te boeken. Bovendien wil je weten welke talenten je voor de toekomst al in huis hebt.
Met een KernTalentenanalyse krijg je binnen 2 uur duidelijk of sollicitanten passend zijn voor de eventuele toekomstige functie binnen uw bedrijf. Maar ook of uw werknemers op de juiste plek zitten waar ze gemotiveerd en vol energie aan het werk willen blijven. Dit in combinatie met een team dat werkt vanuit elkaars sterktes en een leidinggevende die van daaruit zijn team aanstuurt. Met een KernTalentenanalyse zorgt u ervoor dat Trail & Error wegvallen en er voor uw bedrijf juist Return on Investment ontstaat.
 

Solliciteren? Vertel uw persoonlijke verhaal

Bonque   |    |  7 augustus 2018
Reactie: Wat een leuk artikel om te lezen!
De tips die genoemd worden zijn zeker toepasbaar in de praktijk. Echter vergeet niet dat een sollicitatie kort en bondig moet zijn om de lezer niet kwijt te raken in je verhaal.
 
< vorige 85 86 87 88 2480 volgende >
Human Design op de werkvloer voor teameffectiviteit en bedrijfsgroei
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10