Reactie: Dat is best veel papier wel goed dat het weer een dalende trend is. Van schermen lezen is inderdaad ook een vaardigheid die je moet leren . Met bijvoorbeeld alt+tab'en door verschillende bestanden. Of ctrl page up/down door tabbladen.
Reactie: Als een rode draad komt in nagenoeg elke alinea wel het woord jongeren in voor, prima hoor. Maar neem nu eens alle vooroordelen over ouderen weg en je zult voor verassingen komen te staan, dan heb je niet zoveel tekst meer nodig ;-)
Reactie: Ik heb er geen last als ik onbereikbaar ben. Als het echt belangrijk is nemen ze nog wel een keer contact op. Zelf vind ik het soms wel rustgevend om niet bereikbaar te zijn
Reactie: Het verast mij niet. Als styliste en als personal shopper ga ik meestal op pad met personen die kleding én kleuradvies nodig hebben om zo goed mogelijk voor de dag te komen tijdens sollicitatiegesprekken. Je uiterlijk en verzorging tellen zeer zeker mee en kunnen indien die op orde zijn in je voordeel werken.
Reactie: M.i. moet een goede klant begrip voor tonen dat in een design bedrijf casueel geklede mensen rond lopen, wel of niet half gekleed. Het hoort er nu eenmaal bij.
Reactie: Zeer interessant artikel, In de ICT-sector is dit zeker een issue. Er wordt meer van de mensen gevraagd dan dat daar de mankracht, capaciteit en vooral de tijd voor is. Een probleem waar steeds meer bedrijven mee te maken krijgen, en aangezien de nadruk steeds meer op de technologie komt te liggen vrees ik dat het steeds erger word. De tijd zal het leren.
Reactie: Een win-win-situatie als meer mensen over stappen op een elektrische auto. Win voor de rijder/koper, hij denkt aan het milieu en heeft fiscaal voordeel door een lagere bijtelling. Belonen werkt altijd goed, ook bij de zzp' er/mkb' er.
En winst voor het milieu als veel mensen overstappen.