Reactie: Logisch dat iedereen naar dé toeristische trekpleisters wil. Wat wel jammer is, dat mensen soms vergeten van het moment te genieten omdat ze alleen maar met hun selfies bezig zijn.
Reactie: De kleding is afhankelijk van het soort onderneming. Precies zoals Jolanda aangeeft, is het logisch dat er bij sommige bedrijven mensen in casual kleding komen. Bij een advocatenkantoor verwacht je bijvoorbeeld weer wat nettere kleding.
Toevoeging: wat mij betreft mag het woordje 'als' ook zo min mogelijk worden gebruikt. Als roept een verkeerd idee op van wanneer het gaat gebeuren. Meer als; stel dat het gebeurt. In plaats van 'als' vind ik dat we 'wanneer' moeten gebruiken. Je geeft aan dat het gaat gebeuren, alleen niet specifiek wanneer.
Reactie: Nog steeds zijn er te veel bedrijven die zich totaal niet houden aan het streven van de Women Board Index, meer dan 30% van de werknemers moet in een hogere functie vrouw zijn, is het streven. Maar dit wordt lang niet gehaald, slechts 6% van alle werknemers is gemiddeld bij alle bedrijven vrouwelijk in een management functie.
Reactie: Goed artikel, Het klopt zeker wat er gezegd word. Dit merken wij ook bij Good Company. Werkgeluk is een factor wat meer en meer begint te spelen. Men wil niet zomaar meer een baan, maar de baan, waar zij zich goed bij voelen en die voldoet aan de eisen en wensen van de werknemer.
Reactie: Aanvallen worden steeds geavanceerder en internetgebruikers worden niet opgeleid en begrijpen de problemen van cybersecurity niet.
Het is dus normaal dat problemen zich opstapelen.
Reactie: E-commerce kent geen grenzen en kan de uitbreiding van sites in heel Europa mogelijk maken. De Europese Unie moet de formaliteiten vereenvoudigen, anders maakt zij plaats voor Amerikaanse reuzen als Amazon.
Reactie: Niet verwonderlijk omdat de plug-in hybrides de ideale overgang is naar volledig elektrisch rijden. De ontwikkelingen volgen elkaar in rap tempo op en wij adviseren daarom ook eerst te kiezen voor een plug-in hybride ter overbrugging.