zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
reacties
 

Tien excuses bij het aanhoren van klachten

Gert   |    |  15 juli 2019
Reactie: Ik maak in een gesprek dat door de meeste mensen als ''klacht'' gezien wordt, dat ik wat aanbevelingen voor hun verbeterproces heb. Natuurlijk is dit semantiek, maar het verandert de toon van het gesprek van ''halen'' naar ''brengen''.
Meestal heeft dit een positief effect.
 

Vier apps verantwoordelijk voor 82 procent van mobiel dataverbruik iOS

cydia impactor error 57   |    |  11 juli 2019
Reactie: Uit het onderzoek blijkt verder dat we steeds meer mobiele zoekopdrachten uitvoeren.
 

Wat leert Maarten van der Weijden ons over doelen stellen?

peter zzp.boekhouder   |    |  11 juli 2019
Reactie: In de film Peaceful Warrior is turner Dan Millman de ZZP’er die ook met tegenslagen te maken krijgt en met behulp van zijn leermeester Socrates (gespeeld door Nick Nolte) op zoek gaat naar de liefde voor wat hij het liefst doet.

Maarten doet dat ook, hij heeft een passie en laat zich niet uit het veld slaan als het de eerste keer niet lukt. Hij werkt-sport vanuit zijn hart.

Dan Millman transformeert in de film van een klagende turner -die bezig is bezig met het verleden en met de toekomst – in een topsporter die geniet van de weg in het heden.

Succes

Wie bezig is met het verleden zal NU nooit gelukkig (lees: succesvol) zijn.


Hoe kan jij als ZZP’er succesvol zijn?

Tip: schaf de film Peaceful Warrior aan, die zorgt ervoor dat de langspeelplaat over het verleden en de toekomst niet telkens hetzelfde refrein laat horen.

De film gaat over werken vanuit je hart en laat je het verschil zien tussen worden (de toekomst) en zijn (het heden).
 

Het belang van offline marketing

Machielsen   |    |  8 juli 2019
Reactie: Ik ben van mening dat alle kanalen naadloos op elkaar aan moeten sluiten, online en offline. Iets wat je online zegt moet je offline waarmaken.

 

Tien excuses bij het aanhoren van klachten

H Oosterhof   |    |  8 juli 2019
Reactie: KWALITEIT IS GEEN KLACHTEN, was een keer de stelling in een van mijn projecten. Die stelling genereerde veel klachten van al onze klanten, in de eerste weken! Maar daarna kregen we steeds MINDER klachten.
Daarom heb ik nog steeds de stelling: KWALITIJD KAN ALTIJD BETER, zoals vermeld op mijn site.
 

Hoog tijd om aan de slag te gaan met het Klimaatakkoord

Ad de Beer   |    |  8 juli 2019
Reactie: stel dat ik de auto de deur uit doe, stop met vliegvakanties en twee bomen plant, wat voor invloed heeft dat op het klimaatplan van ons land?
Niets dus. En het klimaatplan van de overheid, misleid door de milieulobby haalt net zo veel uit wereldwijd.
Door 50% van het geld te investeren in bebossing binnen ontwikkelingslanden zullen wij een veel grotere invloed hebben in het terugdringen van CO2. Of terugdringen van CO2 het natuurlijke proces van klimaatverandering stopt, waag ik te betwijfelen overigens. Ik ben eerder bang dat de ingrepen van de mens nu desastreuze gevolgen zal hebben in de toekomst.
 

Vijf tips om customer feedback van vijfsterrenkwaliteit te krijgen

Herman Geertsema   |    |  7 juli 2019
Reactie: Interessante post. Vooral het stukje over de Net Promotor score. Het verschil tussen wat je in de toekomst gaat doen en wat je nu hebt ervaren, kan je ook anders uitleggen. Als je nu tevreden bent, maar niet zo tevreden dat je het bedrijf waar je de dienst afneemt niet aanbeveelt, dan doet een goede aanbeveling niets voor je.
 

Het belang van offline marketing

Paul Brock   |    |  5 juli 2019
Reactie: Marketing is inderdaad veel meer dan alleen op nummer 1 staan in Google. Juist in deze tijd is inzetten op verschillende marketing vormen van belang. Ervaring is wel dat kleinere bedrijven een focus moeten bepalen. Beter 5 kanalen goed benutten dan 20 voor de helft!
 

Drie manieren om te beleggen voor uw pensioen

Assessment   |    |  28 juni 2019
Reactie: Interessant artikel
 

De kracht van stilte

CRE8ME   |    |  21 juni 2019
Reactie: Ik heb meer dan 10 jaar als vertegenwoordiger gewerkt en 2 jaar als sales manager voor ik de stap zetten naar online marketeer. En ik moet zeggen dat ik geen moment stilte had tijdens mijn verkoop gesprekken. Voor mij persoonlijk zou stilte de verkoop killer geweest zijn. Natuurlijk liet ik ook wel de klant spreken. Maar ik liet de klant niet toe om langer dan 30 seconden stil te zijn. Ik ging dan persoonlijk gaan inspringen op wat de klant mij al verteld had over zichzelf of over het product. Ik persoonlijk geloof niet in stille momenten. Maar ik ben ervan overtuigd dat het werkt bij sommigen. Ik had nooit een 10/10 als verkoper en misschien was dat door het gebrek aan stilte. Mooi geschreven artikel.
 

50 procent Nederlanders heeft wel eens collega gedatet

CRE8ME   |    |  21 juni 2019
Reactie: Wanneer je zelfstandig bent en er zijn werknemers die daten is dat niet altijd even goed voor de zaak. Ik ben ervan overtuigd dat werk en privé gescheiden moet blijven om de bloei van de zaak te kunnen garanderen. Een bedrijf zou geld verliezen wanneer twee collega's elkaar niet meer daten en ze beiden daarom niet kunnen komen werken. Dus ik ben niet voor.

CRE8ME
 

Kan IT de populariteit van Virtual Reality bijhouden?

Linda   |    |  19 juni 2019
Reactie: We zijn 2 jaar verder en het gaat enorm snel. Een shared office vanuit huis lijkt een kwestie van tijd.
 

Kan IT de populariteit van Virtual Reality bijhouden?

Virtual Address   |    |  16 juni 2019
Reactie: Natuurlijk moet je een goede werkplek en de juiste apparatuur hebben om ontspannen en productief te kunnen werken. Dat kan tegenwoordig op steeds meer plekken, ook thuis. Als je niet thuis wilt of kunt werken dan kan een shared office zeker een optie zijn. Misschien kan daar eerdaags zelf VR-vergaderen worden aangeboden.
 

Zes redenen waarom print aan belang wint bij banenjacht

Christopher Cardoen   |    |  16 juni 2019
Reactie: Goed geschreven artikel en nog altijd relevant op de dag van vandaag.
 
< vorige 67 68 69 70 2480 volgende >
Human Design op de werkvloer voor teameffectiviteit en bedrijfsgroei
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10