Reactie: Een vergadering kan natuurlijk best nuttig zijn. Maar zoals bovenstaande reactie zegt, bij sommige bedrijven zijn er bijna vergaderingen om te bepalen hoe vaak er vergaderd moet worden.
Bij een klein bedrijf zou ik als leiding gevende eerder iedereen apart om advies vragen en dan een beslissing nemen.
Reactie: Wij kunnen ons hier erg in vinden. Het visueel uiten van bepaalde onderwerpen is erg lastig. Veel bedrijven hebben niet het budget om eigen content (foto's, video's etc) te laten maken dus vaak terug vallen op stockcontent. Wij merken dat het maken van eigen foto's en deze op social media plaatsen meer leidt tot interactie.
Stockcontent kan werken als je ze een beetje bewerkt (als dit natuurlijk wel mag)!
Reactie: Klanten die bij ons komen zijn bekend met het vakjargon. Ze zijn vooral geïnteresseerd in de kwaliteit van onze producten.
Ik denk dat het inderdaad het belangrijkste is voor een goede verkoop om je te verplaatsen in wat de klant wil en hem/haar te overtuigen van ''What is in it for me?''
Reactie: Vooral van het resomeren kan verwacht worden dat het in de toekomst een veelgebruikte methode zal worden, zoals nu al het geval is in sommige scandinavische landen.
Reactie: Een kerstpakket is een goede blijk van waardering. Een sinterklaasfeest lijkt me ook inderdaad het meest interessant voor werknemers met jonge kinderen. Dat is niet voor al het personeel perse leuk. Daarnaast wordt dit feest ook steeds discutabeler, wat het ook lastig maakt voor werkgevers.
Reactie: Teleurstellend om te lezen dat kennis van nieuwe technologie nog niet op waarde wordt geschat door de werkgevers. Ikzelf heb o.a. een minor gevolgd in kunstmatige intelligentie. Maar nog niet echt bruikbaar op dit moment.
Reactie: Wij zien dat het maken van een goede video niet alleen bedreigt aan het vertrouwen, maar ook aan de gehele marketingmix. De video die op een blog gepubliceerd kan worden wordt vervolgens ook op een landingspagina gebruikt en vervolgens weer in de reclame die via Facebook advertenties wordt verspreidt.