zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
reacties
 

Voorziet u de consequenties van verkeerde kernwaarden voor uw bedrijf?

Tim   |    |  28 februari 2020
Reactie: Vooral met betrekking tot MVO moet je heel goed opletten dat je je kernwaarden practice what you preach. Neem bij voorbeeld onlangs het bericht over kinderarbeid op koffieplantages die leveren aan Nespresso. Ook al is het geen beleid van Nespresso om kinderarbeid in te zetten, als je maar de schijn tegen je hebt, kan je al nat gaan.
 

Vermoeidheid en concentratieverlies door kantoortuin leidt tot verzuim

Maurits   |    |  28 februari 2020
Reactie: Vind het zelf belangrijk om een ruimte te hebben waar je je kunt afzonderen. Voor een telefoongesprek met een klant of om geconcentreerd te kunnen werken. De rest van de tijd in een kantoortuin werken vind ik dan verder geen probleem.
 

Emotionele gezondheid wordt nog te vaak vergeten door werkgevers

Maurits   |    |  28 februari 2020
Reactie: Denk dat het inderdaad belangrijk is om ook invloed die van buiten het werk komt in beschouwing te nemen. Kan me voorstellen dat een persoon het naar zijn zin heeft op het werk, maar in de persoonlijke situatie niet.

 

Bejaarde consumenten zijn gat in de markt

Gemino Rollator   |    |  28 februari 2020
Reactie: Nederland is zelfs één van de weinige landen waar de rollator wordt gebruikt. Andere landen bieden hier vaak geen vergoeding voor of zijn hier niet op ingericht. Daarnaast is het vrij plat in Nederland, waardoor een rollator makkelijker te bedienen is.
 

Emotionele gezondheid wordt nog te vaak vergeten door werkgevers

Mike   |    |  27 februari 2020
Reactie: '58% van de onderzochte organisaties heeft beleid ontwikkeld rond het welzijn van haar medewerkers'
Dat valt nog mee, hoewel het sample niet heel groot is.

Voor kleinere bedrijven is het wellicht wat lastiger om er beleid op te voeren, maar kortere lijnen maken het daar makkelijker er interpersoonlijk aandacht voor te hebben.

Goed dat er wel steeds meer naar gekeken wordt.
 

Vier tips om het vertrouwen van de klant te winnen

Daan Konijn   |    |  27 februari 2020
Reactie: Bedankt voor de tips
 

Vier tips om het vertrouwen van de klant te winnen

Draadlozeoortjes.com   |    |  27 februari 2020
Reactie: @heikoopwebdesign volkomen eens. Dit is ook wat de klant verwacht. Een maatwerkoplossing
 

Vier tips om het vertrouwen van de klant te winnen

Heikoop Webdesign   |    |  27 februari 2020
Reactie: Dit zie ik ook op mijn werk. Een langdurige relatie houd je in stand door persoonlijk contact en in te spelen op de behoefte/doelstelling van je klant. Niet om je eigen (sales) doelstelling.
 

Nederlander beschikt niet over digitale vaardigheden voor de toekomst

Ellen   |    |  27 februari 2020
Reactie: Dat is zeker zo Kimberly, ik denk de generatie hierna wel, als ik om mij heen kijk zie ik kinderen van 2 jaar die al begrijpen wat swipen is op de telefoon..
 

Burnout: een gezonde reactie

Burn-out   |    |  26 februari 2020
Reactie: Toch is er ook na zoveel jaren en dat het beroepsziekte nummer 1 is geworden nog veel onduidelijk over wat nou precies een burn-out is. 1 ding is zeker, als we er niet serieus werk van maken worden de problemen alleen maar groter
 

Emotionele gezondheid wordt nog te vaak vergeten door werkgevers

Antwan   |    |  24 februari 2020
Reactie: Zou hier de Calvinistische inslag nog merkbaar zijn in Nederland?

Volgens mij hoef je als werkgever/manager niet per se steeds de werknemers te vragen hoe het gaat met dit of dat, maar maak wel duidelijk dat problemen altijd bespreekbaar zijn en dat je er bent om er over te praten.
 

'Cybersecurity moet een schoolvak worden'

fabian   |    |  21 februari 2020
Reactie: Helemaal mee eens. Internet heeft een belangrijke rol in ons leven gekregen en het beschermen van je online gegevens is enorm belangrijk.
 

Marketeers weten niet waarom ze online video inzetten

Goed online gevonden worden   |    |  17 februari 2020
Reactie: Ik begrijp dit wel. Het is lastig om harde KPI’s te verbinden aan een video campagne. Het is ook meer een onderdeel van een totale marketingstrategie als echt een los instrument, ook omdat het meer inspeelt op oriënterende bezoekers / gebruikers en minder op mensen die geneigd zijn een conversie te doen.
 

Europese markt overspoeld met nepartikelen

WebwinkelCommunity   |    |  14 februari 2020
Reactie: Het is voor iedereen test makkelijker om een webshop te beginnen en direct te koppelen met Chinese leveranciers. Doordat de prijzen ver beneden de prijzen in Nederlandse shops liggen is het enorm lucratief om bij zo'n webshop te bestellen.

Helaas merken wij ook dat dit steeds meer wordt en de 'gewone' webwinkelier de dupe van is.

Het gaat niet alleen om Viagra of textiel overigens maar in bijna alle branches zien we dit terug.
 
< vorige 55 56 57 58 2480 volgende >
Human Design op de werkvloer voor teameffectiviteit en bedrijfsgroei
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10